


















اما راستش طی این یکسال بود که فهمیدم اعداد فقط عدد هستند؛ بی هیچ حسی...شاید "یک" در دنیای اعداد ،عدد کوچکی است اما به ما چیزهای بزرگی یاد داد...همین گذر یکسال به ما آموخت که زندگی آسانی دارد و سختی، شیرینی دارد و تلخی، آرامش دارد و تنش...اصلا همین است که نامش زندگی است، همین لحظه های متفاوت...اما آنچه در تمامی این لحظه ها ثابت ماند و حتی بیشتر شد عشق بود...عشق من به تو
عشق تو به من
عشق ما به زندگی
عشق نان گرمی شد در سفره ی زندگیمان
عشق گل سرخی شد که به من هدیه دادی
عشق آغوش مهربان تو شد سرصبح 
عشق جمله ی مراقب خودت باش شد در لحظه ی خداحافظی
و دست آخر عشق خونی شد که در رگ های زندگیمان جاریست

عزیزجانم، همسر مهربانم از خدا می خواهم تا همیشه سایه ات بالای سرم ...
سالگرد عقدمان مبارک همسفرمهربانم












ما را در سایت عاشقانه هامون دنبال میکنید
برچسب: سالگرد عقدمون مبارک, نویسنده: بازدید: 279